Новини

04.07.19

Компенсація за глобальну аварію

Шановні абоненти, внаслідок глобальної аварії в червні, під час усунення її наслідків наші співробітники виконували відновлювальні роботи, що призводило до періодичних випадінь мережі.

Згідно договору-оферти пункту:

6.2.3. З метою ремонту устаткування й ліній зв'язку, технічного обслуговування устаткування і його модернізації, включаючи зміну схем маршрутизації трафіка в глобальну мережу Інтернет, у необхідних випадках проводити планові профілактичні й позапланові аварійні перерви з повним або частковим обмеженням у наданні Послуги з попереднім повідомленням Абонента шляхом розміщення інформації про планований строк і тривалість перерви на WEB-сайті Виконавця. Проведення технічного обслуговування й ремонту здійснюється Виконавцем у години найменшого навантаження на мережу та не може становити більше 24 годин протягом календарного місяця. Час такої перерви не вважається перервою в надані Послуги та оплачується Абонентом.

Оскільки послуга на окремих частинах мережі надавалась з періодичною відсутністю, було прийнято рішення нарахувати компенсацію усім абонентам з розрахунку кількості годин, за які була відсутня повністю послуга. 

Перерахунок  коштів можливо подивитись в особистому кабінеті у розділі "Транзакції".

Якщо у період відновлювальних робіт мало місце співпадіння з іншою локальною аварією, то компенсація буде розглядатись в  індивідуальному порядку по запитам абонентів до Абонентського відділу (044) 233-6-288.

Приносимо ще раз свої вибачення за доставлені незручності  і гарантуємо прикласти усіх зусиль, щоб подібних збоїв більше не було.